Morun 2018

Movember Run

Amsterdam

24 movember 2018

Deze “Mosketeers” maken deze onvergetelijke MoRun mogelijk! Overdag werken ze in marketing, finance en sales. In hun beperkte vrije tijd zijn ze het gezicht van MoRun Amsterdam.

Hendrik Nuyens

Mo Bro Motivator

Mo Bro vanaf dag 1. Hendrik is het harige gezicht van MoRun Amsterdam. Zijn grootvader – en grote voorbeeld – stierf een paar jaar geleden aan prostaatkanker en daarom besloot hij om zich in te zetten voor Movember’s mantra “changing the face of men’s health.” In 2012 schreef zijn band brainphArt een geweldig Movember nummer “Seriousity”. In 2013 begon hij met 2 collega's een underground MoRun dat inmiddels is uitgegroeid tot een professioneel hardloopevent.  Dit jaar hoopt hij de MoRun nog grootser te maken en met 500 verklede Mo Bros and Mo Sistas het Vondelpark in een Circus om te toveren!

Bertram Welink

Mo Bro Marketing

Mo Bro Bertram is de PR en marketing ‘dude’ van MoRun Amsterdam. Hij is verantwoordelijk voor de marketingstrategie en alle teksten op de website. Hij vindt dat er te weinig aandacht is voor de gezondheid van de man en zet zich daarom actief in voor Movember. Zijn Mo-held is Chiel Montagne en zijn doel is minimaal 10% van Chiel’s snor te laten groeien.

Seif Aljan

Mo Bro Logistics

Mo Bro Seif liet vorig jaar een geweldige snor staan en dus was er geen twijfel over mogelijk dat hij deel moest uitmaken van het team. Seif zorgt ervoor dat alle logistieke zaken goed geregeld zijn. Hij heeft veel Mo-helden, maar denkt dat hij binnen één dag al een grotere snor zal hebben dan al zijn helden.

Kim Warink

Mo Sista Marketing

Kim zorgt er dit jaar voor dat de social media platformen up-to-date blijven. De reden dat ze dit jaar meehelpt, is omdat haar vader nu al meer dan een jaar ziek is. Hierdoor, en mede door haar studie geneeskunde, beseft ze zich heel goed hoe belangrijk het is dat er onderzoek gedaan moet worden. Ze hoopt op deze manier haar steentje bij te kunnen dragen!

Inge Bevers

Mo Sista Marketing

Haar snor mag dan voor tenminste 95% nep zijn, haar inzet voor de MoRun is dat zeker niet. MoSista Inge zet graag haar marketing skills in om de MoRun-boodschap uit te dragen, omdat ze vindt dat zowel kankeronderzoek als psychische gezondheid wel wat extra aandacht kunnen gebruiken. Daarnaast laat ze geen kans onbenut voor een verkleedfeestje.

Camilla Andreasson

Mo Sista Volunteers

Mo sista Camilla ontfermt zich over de vrijwilligers. Als geboren Zweedse streeft ze naar perfectie - dus zorg ervoor dat je een stijlvolle snor draagt. Ze zoekt tussen de 20 en 30 vrijwilligers dit jaar. Als je interesse hebt, neem dan snel contact op!

Matthijs van Heijningen

Mo Bro for Business

Hij houdt niet echt van hardlopen en hardloopwedstrijden maar na de MoRun 2017 is hij om. Zijn doel is om, naast het volbrengen van de 5 kilometer samen met honderden andere deelnemers, zich vooral in te zetten voor dit goede doel samen met dit top team van vrijwilligers. Met zijn expertise in verkopen zet hij zich in voor meer deelnemers, deelnemende bedrijven en meer aandacht voor de gezondheid van de man.

Mo-Volunteers

Hoe gaan jullie dit allemaal met z’n vieren regelen? Moeten we eerlijk zijn? Dat kunnen we niet, dus we hopen op jullie steun! Dus als je niet kunt hardlopen, geen snor kunt/wilt laten staan, maar wel kunt helpen, laat dan zeker van je horen! Stuur een e-mail naar volunteer@morun.nl en we nemen direct contact op.

  • After party Partner
  • Gold Partner
  • Gold Partner
  • Silver Partner
  • Hospitality Partner
  • Photography & Design Partner
  • Logistics Partner
  • Physical Motivator
  • Organisation Partner